| р/с |
Сабақтың тақырыбы/ теориялық бөлім |
Тәжірибелік бөлім |
Грамматикалық тақырып |
Cағат саны |
|
| 1 |
Жоспар құру қадамдары. Жоспар құрылымы. Жоспар түрлері. Қарапайым жоспар ерекшелігі |
Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
| 2 |
Ы. Алтынсарин әңгімелері мәтіндеріне сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру |
Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
Дескриптор бойынша талдау. Қатемен жұмыс. Білімді тексеру сынағы (сұрақ-жауап) |
1 |
|
| 3 |
Жарнама құрылымы. Жарнаманың жанрлық ерекшеліктері |
Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу |
Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
| 4 |
Ауызша (теледидар, радио) жарнама және жазбаша жарнама |
Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, ауызша жарнамаданжазбаша жарнама құрастырып жазу |
Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
| 5 |
Әлеуметтік желілердегі жарнама |
Әлеуметтік желілерге жарнама жазу |
Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
| 6 |
Жарнама біздің өмірімізде |
Жоба жазу |
Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
| 7 |
Хат құрылымы. Хаттың жанрлық ерекшеліктері |
Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу |
Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
| 8 |
Хат құрылымы. Хаттың жанрлық ерекшеліктері |
Әлеуметтік желілерде (WhatsApp, Telegram) жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу |
Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
| 9-10 |
Хабарландыру құрылымы. Хабарландырудың жанрлық ерекшеліктері |
Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу |
Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
2 |
|
| 11-12 |
Мектеп сайтындағы хабарландырулар |
Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу |
Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
2 |
|
| 13-14 |
Әңгіменің жанрлық ерекшеліктері |
Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді жазбаша тілдесім барысында қолдану |
2 |
|
| 15-16 |
Газет, журнал беттеріндегі әңгімелер |
Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру, газет, журнал беттеріне жариялау |
Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді жазбаша тілдесім барысында қолдану |
2 |
|
| 17-18 |
Эссе құрылымы. Эссе жазу талаптары. Эссе жазуда қолданылатын логикалық категориялар |
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды сипаттап жазу |
Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану |
2 |
|
| 19-20 |
|
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды сипаттап жазу |
Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу |
2 |
|
| 21-22 |
Эссе құрылымы. Эссе жазу талаптары. Эссе жазуда қолданылатын логикалық категориялар |
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, белгілі бір мекенді суреттеп жазу |
Cын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
2 |
|
| 23-24 |
|
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, белгілі бір мекенді суреттеп жазу |
Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру |
2 |
|
| 25-26 |
|
Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу |
Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану |
2 |
|
| 27-28 |
Жинақы мәтін құрастыру жолдары: мазмұндық өңдеу, тілдік өзгерістер енгізу |
Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу |
2 |
|
| 29-30 |
|
Тыңдалым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
Cын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
2 |
|
| 31-32 |
Орфографиялық сөздікпен жұмыс жасау тәртібі. Орфографиялық қателерді түзету және редакциялау жолдары |
Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру |
2 |
|
| 33-34 |
Қазақ тілінің орфографиялық электрондық базасы |
WhatsApp желісінде жазған мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану |
2 |
|
| |
|
|
|
|
|