ОРФОГРАФИЯ

Сабақ № 31-32

Оқу мақсаты:

Бағалау критерийі:

Дескриптор:

Орфографиялық сөздік – емленің ережелері мен қағидаларына негізделіп, сөздердің дұрыс жазылуын көрсететін сөздік түрі.

Орфография – сөздерді дұрыс жазу ережелерінің жиынтығы және оны қарастыратын тіл білімінің бір саласы. Орфография дыбыстарды (фонемаларды) әріппен таңбалауды, сөздерді, оның бөлшектерін бірге, бөлек немесе дефис арқылы жазуды, бас әріптердің қолданылуын, тасымал тәртібін белгілейді.

Дұрыс жазу ережелерін емле деп те атайды.
Тілде жазу үш принципке сүйенеді.

Орфографиялық сөздікпен жұмыс жасау тәртібі:

1. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге

https://emle.kz/uploads/files/7897c672483778e6da555373be5d1099.pdf,  

https://emle.kz/  сілтемелеріне сүйене отырып, түзетіңіздер және редакциялаңыздар. Жұпта жұмыстарыңызды алмасып, өзара бағалау жүргізіңіздер, дұрыс нұсқасымен салыстырыңыздар. Түзету парағын толтырыңыздар.

Өсімдіктер әлемі

Гүлдер мен гүлдөйтін өсімдіктер – табиғаттың аса манызды бөлігін құрайды. Олар қоршаған ортаға әдемі рен береді. Өсімдіктерді Жер шарынын барлық түгпірінен: теңіз тұңғиұғынан биік таулардан жазиралы даладан шөлдерден тіпті үнемі үскірік айаз соғып тұратын Солтүстік полюстен де кездестіруге болады. Өсімдіктер жануарлардан бұрұн пайда болған. Жер бетіндегі тіршілік өсімдіктерге тікелей тәуелді. Олар күн сәулесінен алған қуатты қорекке айналдырып, адамдар мен жануарларға азық полады. Бүкүл тіршілік атаулының тыныс алуына қажетті таза ауаны да өсімдіктер бөліп шығарады.

Тексеру парағы

Гүлдер мен гүлдейтін өсімдіктер – табиғаттың аса маңызды бөлігін құрайды. Олар қоршаған ортаға әдемі рең береді. Өсімдіктерді Жер шарының барлық түкпірінен: теңіз тұңғиығынан, биік таулардан, жазиралы даладан, шөлдерден, тіпті үнемі үскірік аяз соғып тұратын Солтүстік полюстен де кездестіруге болады. Өсімдіктер жануарлардан бұрын пайда болған. Жер бетіндегі тіршілік өсімдіктерге тікелей тәуелді. Олар күн сәулесінен алған қуатты қорекке айналдырып, адамдар мен жануарларға азық болады. Бүкіл тіршілік атаулының тыныс алуына қажетті таза ауаны да өсімдіктер бөліп шығарады.

Сабақ № 33-34

Оқу мақсаты:

Бағалау критерийі:

Дескриптор:

1. WhatsApp желісінде жазған мәтіндердегі орфографиялық қателерді сөздіктерге (Қазақ тілінің орфографиялық электрондық базасы https://emle.kz/) сүйене отырып, түзетіңіздер және редакциялаңыздар. Жұпта жұмыстарыңызды алмасып, өзара бағалау жүргізіңіздер, дұрыс нұсқасымен салыстырыңыздар. Түзету парағын толтырыңыздар.

Сабақ № 35-36

Сабақ түрі: қайталау

Екі топқа бөлініп, ішкі және сыртқы шеңбер жасаңыздар. «Сократтық семинар» әдісі бойынша жыл бойы өтілген тақырыптарды қайталау мақсатында сыртқы шеңбердегі оқушылар ішкі шеңбердегі оқушыларға сұрақтар қояды, содан кейін ішкі шеңбердегі оқушылар сыртқы шеңбердегі оқушыларға сұрақтар қояды.