| р/с | Сабақтың тақырыбы/ теориялық бөлім | Тәжірибелік бөлім | Грамматикалық тақырып | Cағат саны |  | 
| 1 | Жоспар құру қадамдары. Жоспар құрылымы. Жоспар түрлері. Қарапайым жоспар ерекшелігі | Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру | Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу | 1 |   | 
| 2 | Ы. Алтынсарин әңгімелері мәтіндеріне сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру | Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу | Дескриптор бойынша талдау. Қатемен жұмыс. Білімді тексеру сынағы (сұрақ-жауап) | 1 |  | 
| 3 | Жарнама құрылымы. Жарнаманың жанрлық ерекшеліктері | Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу | Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу | 1 |  | 
| 4 | Ауызша (теледидар, радио) жарнама және жазбаша жарнама | Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, ауызша жарнамаданжазбаша жарнама құрастырып жазу | Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу | 1 |  | 
| 5 | Әлеуметтік желілердегі жарнама | Әлеуметтік желілерге жарнама жазу | Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | 1 |  | 
| 6 | Жарнама біздің өмірімізде | Жоба жазу | Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | 1 |  | 
| 7 | Хат құрылымы. Хаттың  жанрлық ерекшеліктері | Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу | Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | 1 |  | 
| 8 | Хат құрылымы. Хаттың  жанрлық ерекшеліктері | Әлеуметтік желілерде (WhatsApp, Telegram) жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу | Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | 1 |  | 
| 9-10 | Хабарландыру құрылымы. Хабарландырудың жанрлық ерекшеліктері | Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу | Омоним, антоним, синонимдерді  көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | 2 |  | 
| 11-12 | Мектеп сайтындағы хабарландырулар | Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу | Омоним, антоним, синонимдерді  көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану | 2 |  | 
| 13-14 | Әңгіменің жанрлық ерекшеліктері | Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру | Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді жазбаша тілдесім барысында қолдану | 2 |  | 
| 15-16 | Газет, журнал беттеріндегі әңгімелер | Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру, газет, журнал беттеріне жариялау | Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді жазбаша тілдесім барысында қолдану | 2 |  | 
| 17-18 | Эссе құрылымы. Эссе жазу талаптары. Эссе жазуда қолданылатын логикалық категориялар | Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды сипаттап жазу | Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану | 2 |  | 
| 19-20 |  | Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды сипаттап жазу | Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу | 2 |  | 
| 21-22 | Эссе құрылымы. Эссе жазу талаптары. Эссе жазуда қолданылатын логикалық категориялар | Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, белгілі бір мекенді суреттеп жазу | Cын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу | 2 |  | 
| 23-24 |  | Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, белгілі бір мекенді суреттеп жазу | Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру | 2 |  | 
| 25-26 |  | Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір оқиғаны  сипаттап жазу | Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану | 2 |  | 
| 27-28 | Жинақы мәтін құрастыру жолдары: мазмұндық өңдеу, тілдік өзгерістер енгізу | Оқылым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін  жазу | Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу | 2 |  | 
| 29-30 |  | Тыңдалым материалы бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін  жазу | Cын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу | 2 |  | 
| 31-32 | Орфографиялық сөздікпен жұмыс жасау тәртібі. Орфографиялық қателерді түзету және редакциялау жолдары | Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау | Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру | 2 |  | 
| 33-34 | Қазақ тілінің орфографиялық электрондық базасы | WhatsApp желісінде жазған мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау | Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану | 2 |  | 
|  |  |  |  |  |  |